måndag 8 februari 2010

Träningsperiod nu igen då.

Imorrn... idag menar jag, ska jag träna. Lite senare då.
Hade tänkt fika med Zandra efter träningen men hon har blivit smittad av sin sambo, ganska svårt att undvika sjukdom när den ena e sjuk.
Well well, då behöver man inte gå upp så tidigt för att träna då.


+

= inte så bra...


Ska försöka kombinera nyttig mat och träning nu. Får se hur länge motivationen håller nu då :-). Visst ska man få äta gott men jag får nog fan hålla mig till Lördagarna, annars e jag superbäst på att smälla i mig gott varenda dag när man väl fått sockerberoendet.

I helgen har jag verkligen inte gjort något. Eller jo, i Fredags var jag och Björn till hans familj och åt middag med dom, i Lördags käkade vi ute på Patrick's Bar med hans kollega och tillhörande flickvän. Städat har jag oxå lyckats med + mata Gördis med två ynka syrsor. Annars har jag suttit fastlimmad i soffan.

Just nu e Björn hos kollegan som vi träffade igår och kollar på Super Bowl. Han har varit hemifrån mest hela dagen idag. Trist, med tanke på att vi inte varit med varandra så mycket denna vecka. Kanske mer denna vecka?

Nu ska jag slösurfa lite mer och sen däcka i soffan. Ogillar att sova själv i sängen när man vant sig vid sällskap annars.. Super Bowl är mao inte slut förrän om fyra timmar.
Nattinatt på er!

1 kommentar:

Camilla sa...

Hej nattugglan! Borde följa ditt exempel och bara äta godis på lördagar. Men det är svårt! Har precis proppat i mig lösviktsgodis, fan..