onsdag 10 februari 2010


Då har jag gjort rent lådan som syrsorna bor i, gett ny mat och frukt (för att Gördis ska få i sig näring måste maten hon äter vara näringsrik) och gjort likadant med zophobasen. Och dom där djuren e fortfarande lika jävla äckliga....*ryser*
Inne hos Gördis (undrar om man inte ska döpa om henne till Hjördis istället, tänker ju bara på "göda upp" och "gördel" när jag jag ser hennes namn) har jag möblerat om lite så att hon kan få klättra lite mer.. Hope she likes it.

Bidde ingen sushi-dejt idag heller. Louise hade varit hela natten typ och haft migrän. Men jag fick inte veta nåt förrän vid tio då vi skulle ha träffats, fast jag messat flera ggr och även försökt ringa. Hade mao kunnat träna vid en lite humanare tid idag. Nåja, huvudsaken e att jag fick min träning idag :-).
Sushi some other time.

Ska försöka mata fröken ödla imorrn kväll förresten. Dags för henne att börja äta ordentligt nu tycker jag.
Nu: lite slösurf innan man ska iväg och jobba....