lördag 13 februari 2010

Sushi!!

Idag får jag äntligen äta min efterlängtade sushi med Louise, vid tolv ska vi ses i Medborgarplatsen och denna gång får inget hindra våran dejt!

I Torsdags gick dagen lite halvsegt, mestadels för att lillkillen va hemma då. Haha, precis efter att jag hade skrivit klart inlägget innan det här så vaknade han och sen var det dock fullt ös.. Vi va ute och gick en sväng med hans mamma. Vi gick ner till ett centrum och på väg ner dit finns värsta nerförsbacken, tror du inte vi GLED ner för backen pga allt is? Kan tala om för er att backen upp va något svårare, jag, mamman och lillkillen höll på att garva ihjäl oss på väg upp dessutom. Ett steg upp och tre steg bakåt!!! Där hade vi nästan behövt bogsera upp lillkillen så halt som det va!
När jag kom hem sen tog jag en 35 minuters powerwalk, den promenaden va lika lång som den i Onsdags men gick något fortare... :-)

Igår va det vilodag, till att börja med gick arbetsdagen väldigt fort. Och innan jag avslutade mitt pass så sprang brukaren och hans mamma iväg till ett annat rum och kom springandes tillbaka. Då fick jag denna av honom och hans familj i Alla hjärtans dags-present. Gulligt..!


Efter jobbet åkte jag ut till Ekerö och träffade David. Vi såg på "Gamer", snackade lite och åt god avokadosallad och lite nötter som snacks till filmen.
Han och hans mamma har renoverat om huset väldigt mkt på sistone och det har blivit skitfint! En ny entré, källaren e omgjord, lite på övervåningen e omgjort. Riktigt najs blev det. Nu ska dom göra om köket oxå. Nästa projekt alltså. Det lär bli grymt fint där oxå.

Well well, man kanske ska klä på sig istället för att sitta i sin rosa pyjamas?

1 kommentar:

C sa...

Naah, vad gulligt av dem att ge dig en liten AHD-present :D