tisdag 16 februari 2010

Träningsdag 2 v.7

Då va dagens träning avklarad. Pust.
Det blev 30 minuter på crosstrainern och så tränade jag bröst + axlar +triceps.
Fan det skiljer väldigt mkt på gymmens maskiner. På Flex har dom lite äldre maskiner och på SATS något fräschare. Känns som att dom tar på helt olika sätt när man tränar på dom.



Fan.. Fick en jäkla elräkning mitt i månaden som jag va tvungen att betala nu. Förfallodatum 17:e Februari, sjukt juh. Dom pengarna hade jag kunnat lägga på Björns presenter istället.
Han fyller år på Torsdag, så imorrn tänkte jag shoppa lite efter jobbet :-). Frågan är om man ska till Farsta eller Skärholmen... Har inte så bra koll på den sistnämnda så det lutar lite mer åt Farsta centrum.....

Nu ska jag ta en dusch, softa efter det, äta cannelloni till lunch och sen dra och jobba.
Jo förresten, det är ju Fettisdagen idag. Ska man äta eller inte äta en semla? Visst är det gott men jag har fan inte så stor lust nu när jag kommit igång me träningen. Känns som att det förstör det jag nu försöker bygga upp. Det jobbiga är att jag tror att brukarens familj har köpt semlor, och inte bara åt sig själv utan även en åt den som jobbar kväll idag = jag.... Ska jag lyckas stå emot grupptrycket och säga nej till semlan?

1 kommentar:

Friskriven sa...

I did.... en liten en!