onsdag 10 februari 2010

Träningsdag 3 v.6

Jag har precis satt med här vid Rosapantern (datorn). Är grymt varm och svettig. Ska vänta tills jag är lite svalare och sedan ta en dusch.
Har tagit min första morgonpromenad. Eller morgon och morgon? Alldeles för tidigt tycker jag iofs. Kan det ens kallas för morgon? Snarare nattpromenad. Huvva.
Nåja. En 45 minuters powerwalk bidde det. Hade egentligen tänkt mig att dra till gymmet men det spar jag nog till helgen.
Mer träning denna vecka:

  • Torsdag - Powerwalk efter jobbet.
  • Fredag - Vila.
  • Lördag - Gymmet (ben och mage).
  • Söndag - Gym eller promenix, har inte bestämt mig riktigt än.

Inatt sov jag ensam här i soffan igen, börjar bli riktigt trist faktiskt.... Men, karln kommer väl hem senare sen ikväll så får får jag ligga och hålla om honom kommande natt iaf.

Nu ska jag nog ta en dusch, äta lite frulle och sen somna om igen.

1 kommentar:

Camilla sa...

Vilket träningsschema! Du är grymt duktig tjejen :D