torsdag 18 februari 2010

Träningsdag 4 v.7 avklarad.


Sådärja, då va det gjort.
Börjar få rätt så hårda och fasta lår tycker jag :-). Körde 30 minuters powerwalk + ben + mage. Kände dock att jag tatt i lite för mkt på benen på sistone när jag skulle köra benpressen. Känns mest på baksidan på högra låret. Men det går nog över.
Och så har jag dessutom sagt upp mitt medlemsskap på Flex (kände mig som Ross och Chandler när dom skulle säga upp sitt medlemsskap på deras gym, om ni sett det avsnittet av vänner). Tre månaders uppsägning så man blev ju inte av med dom så lätt. I slutet på Maj går tiden ut där.
Får se vad jag ska byta till för gym sen....? Sats e najs, men dyrt. Funderar lite på att kolla upp Högdalshallens gym eller kolla upp Fitness24 eller vad det nu heter.

Nåja. Städat har jag oxå hunnit göra lite. Dammsugningen lämnar jag till morgondagen.
Och paket har jag hunnit slå in. Hoppas karln blir glad för det jag köpt.
Nu ska jag börja med matlagningen. Lax med rösti blir det och gott som fan ska det bli!

Inga kommentarer: