tisdag 16 februari 2010

I stod against the grupptryck!


Det blev ingen semla idag och det är jag STOLT över. Ville inte ha nån semla. Klarar mig faktiskt rätt bra utan den, även fast dom brukar vara ruggigt goda. Men jag tänker mer på träningen och det är rätt skönt. Jag menar, brukar jag äta en sötsak har jag lätt att slänga i mer flera sötsaker..
Och det blev ju precis som jag trodde. Att familjen skulle köpa en semla åt mig, tur nog ringde mamman innan och frågade hur vi ville ha våra semlor, jag och lillkillen, så då passade jag på att tacka nej och lillkillen valde det han ville ha.

Det blev även lite schemaändringar på Torsdag, rätt soft egentligen, men det ställer till det lite med gymmet. Ska jobba dag istället för kväll.
Och jag föredrar ju att träna på morgnarna/förmiddagarna och det blir ju lite svårt att hinna med innan man börjar jobba 07.00. Det brukar dessutom vara så fullt med bilar på den parkeringen på kvällarna oxå, e väl därför jag oxå drar mig för att träna på kvällen.
Well well.. Får se hur jag löser det. En positiv grej är att jag faktiskt kan fira min karl efter jobbet. Kan fixa lite middag. But what? En fet entrecôte kanske? Det gillar Björn, det vet jag.

Näfan, nu ska jag dricka upp mitt te och sen göra mig i ordning för sängen.

2 kommentarer:

Camilla sa...

Fyller sambon år? :) Inte dumt få sig en god middag och slippa tillaga den själv, det är lyx i vardagen tycker jag :D

Vad duktig du var som stod emot semlan, hade jag aldrig klarat :-O

Anonym sa...

maste kolla:)