torsdag 18 februari 2010

Missat Doodle Jump?


Det får du absolut inte göra om du äger en iPhone, det är ju det sötaste spelet EVER!
Väldigt beroendeframkallande oxå.

Middagen vart lyckad idag oxå. Det blev lax med örttäcke, rösti och grönpepparsås. Mumma. Karln gillade maten och verkade även gilla presenterna :-). Köpte två roliga böcker, 3-pack vanliga kalsonger + hulkenkalsonger och actionfilmer till min älskling.

Imöra e man ledig, ska träna då (som vanligt), har fortfarande inte tröttnat utan e fortfarande grymt motiverad. Visst går jag inte ner i vikt så fort som jag vill men jag känner ju att kroppen mår bra och blir mer fast.
På kvällen kommer Björns familj och äter middag oxå, trevligt trevligt. Vi ska visst bjuda på kalkon (eller som jag läste på förpackningen, turkiska filéer (blond?!?)) med pommes. Björns val och det blir nog säkert gott. Blir nog en trevlig kväll. Hoppas bara inte för sent då man ska jobba dan efter.

Nu ska jag verkligen mysa ner mig i soffan och bara njuta av att ha haft en bra dag och att jag är ledig ikväll och imorrn.

2 kommentarer:

Camilla sa...

Hurra hurra för karln din! :) Och hurra för dig som är så duktig på att träna! Själv håller jag på att jäsa upp mig igen känner jag, blärk!

Resan ner blir av! Hade inte tiden varit så knapp hade jag sagt åt dig att dyka upp vid medborgarplatsen för en öl, hade varit kul säga hej! Eller, kommer du vara där i krokarna på fredag?

Camilla sa...

Du tror väl jag är dum, du skrev ju att ni skulle ha middagsgäster, haha..sorry..jag är senil eller nåt :P Men det blir fler resor ner, helt klart..har ju hela stora kompisgänget kvar därnere som jag måste besöka ibland :D

Har inte varit o tränat den här veckan pga massa jäkla sjukdom..men ska kolla upp om det finns nån instruktör när jag är åter på träningsbanan! Och jag kan tänka mig att du känner dig trött efter två intensiva träningsveckor! Du får vila ordentligt imöra :)