torsdag 4 februari 2010

Diggade filmen stenhårt.



Måste
nog se den filmen några gånger till. Kanske inte på bio men här hemma iaf. Och i 3D. Både jag och Björn har tatt hem 3D-glasögonen man fick till filmen på bion.
Så då kan vi skaffa filmen i 3D oxå, yay! Vill dock ha NU!!

Just nu glor jag på Vänner. Den serien e ju underbar. Oxå en serie man måste skaffa hela boxen till. Några säsonger bara. Fattar bara inte hur man lyckas att lyckas med alla avsnitt! Känner inte till ett enda avsnitt som inte är roligt...! Vet du nån?


Not my animal... Men ömsar gör den.


Gördis ligger fortfarande i sin fuktlåda och har varit där i ett och ett halvt dygn nu. Kom på varför. Eller ja, dels vet jag ju att det är jobbigt med en flytt, jag har väl varit lite på oxå.. Och det jag inte visste om, det va att hon skulle ömsa. Förstår då varför hon inte varit hungrig (dom brukar inte vilja äta) och varför hon bara legat i fuktlådan.. Hoppas hon kommer ut lite mer nu.


Bilen från helvetet??


Jo förresten. Saaben jag kör. Det vilar nån jävla förbannelse över den, eller nåt. Den lyckas skada mig jämt. Förra helgen lyckades jag på nåt sätt få fingret inklämd i bakluckelåset. Vet ej hur, men ont gjorde det och syrran e vittne till det. Dan efter ska jag ta ut mattan ur bagageluckan och lyfter upp den, det tråkiga är bara att den åker precis efter att jag lyft den, vilket jag inte märker förrän när jag ska ta mattan och pannan/hårfästet får sig en riktig smäll (blev en fin bula och sår sen). Vittne = Björn, och ont gjorde det igen.
Idag när jag skulle smälla igen dörren (man måste det då jag drar sladd till elstolpen och dörren vägrar stänga sig om man bara stänger den lite snällt/normalt) lyckas jag halka så att jag ramlar lite framåt och i samma stund hamnar med huvet framför dörren = kändes som en rak höger från bilen och det gjorde riktigt ont. Grannarna kanske såg vad som hände och fick sig ett gott skratt (skadeglädje e ju den enda sanna glädjen). Nu kan jag fan inte le ordentligt utan att det gör ont och blåmärke eller nån sorts märke får jag nog imorrn. Jag tror den där bilen hatar mig.

1 kommentar:

David H sa...

Är det ömsesidig kärlek till bilen ?