tisdag 9 februari 2010

Träningsdag 2 v.6


Då lyckades jag ta mig till gymmet imorse. Riktigt skönt faktiskt. Men det tog emot grymt mycket att gå upp sex på morgonen när man har sovmorgon. Men nu i efterhand var det verkligen värt det.
Jag körde först 20 minuter powerwalk. Sedan tränade jag axlar, bröst och triceps. Därefter körde jag 10 minuter på crosstrainern och oooooh så jobbigt det var!


Jo, glömde.. Eller ja. Ville egentligen inte skriva det, men gör det ändå. Under dom tre senaste månaderna har jag tränat lite halvdåligt och ätit alldeles för mycket gott. Så när jag ställde mig på vågen igår stod där 75,3 kg. Not good. Jag vill egentligen ligga runt 68-70. Men nu ska jag fan försöka gå ännu lägre. Om jag nu lyckas hålla en sån lång träningsperiod denna gång. Ska köra stenhårt i början och när jag väl kommit ner till den vikt (kroppsform) jag är nöjd med trappar jag ner träningen lite. Första delmålet är 70 kg. Får se hur lång tid det tar att gå ner 5 kg då. Ska väga mig nästa Måndag så får vi se vad jag får för dom då. Mest märker man på kläderna att man gått ner....
Moi, snygg jag e va?

Vetefan vad det där e för konstig frisyr...

Hahhahaha, fattar inte att den här bilden blev så galen, men sjukt rolig ser hon ut!

Min Björn! Va glad han e för att vara så gammal.

För övrigt så satt jag och Jenny och lekte lite med min iPhone igår. Titta va roligt vi hade. Ena bilden på Jenny ser verkligen inte ens ut som hon, hahahahha!

2 kommentarer:

ida sa...

Härligt att vara så målinriktad, hoppas att träningsperioden går bra. Är alldeles för mycket periodare själv, inte bra. Just nu har jag inte råd till nått gymkort, vilket är trist. Så mycket svårare att träna hemma, ja att det ska bli av alltså. Å att ge sig ut å jogga i snö och is känns läskigt. alltid finns det nått att skylla på;P

Men när man seriöst tror att garderoben kryper ens kläder. Så måste man nog ta tag i saker. hihi.

C sa...

hahaha vad jag garvar åt bilderna! Sköna! Och jag har inte ens en våg, har ingen aning om vad jag väger..går enbart efter mina kläder. De där jeansen som jag aldrig får på mig riktigt..grrrr! Kämpa på! =)