lördag 27 februari 2010

Kryssningen!

Här kommer lite bilder från kryssningen, dock i fel ordning...
Vi hade skitskoj! Och fullare än fullast blev vi oxå. Och onyttigt blev det oxå, well well.. bara att träna bort det onyttiga man fick i sig from imorrn och träna hårt nästa vecka.



Godaste chokladen på jorden!

Köpte både sötsaker och lite starkare grejer, mumma!

Hittade även en stor Chupa-chups klubba!


Så här ser man ut efter att par Turskiska shottar!


Fint drinknamn va? Drack dock aldrig en sån... Men en sån kupong fanns på hytten som man kunde utnyttja..

Min fina ragata ;-)

Vi tävlade i "flest drinkpinnar vinner".. Jag vann. Dock lyckades hon få finast drinkpinnar :-)


Pretty nails huh?

Nu sitter jag och kollar på "På smällen", har dock missat halva filmen men den e ju grym.. Funderar på ifall man inte ska äta nåt... Har bara ätit frulle och en räkmacka under dan, not så much med andra ord. Skriver mer sen när jag orkar, haha. Tröttast vinner..

1 kommentar:

Camilla sa...

Men vad kul med en kryssning! Man blir ju lite avis! Räknar dock med att du roade dig så ordentligt att det räckte lite för mig med ;D

Träning..ja..för min del får jag nog börja om nästa vecka, senaste månaden har sugit på den fronten :/