tisdag 2 februari 2010

Då blir Gördis ensam hemma hela dan idag.

(shoppingupplevelse kan jag väl inte hålla med om..)

Men jag tror hon klarar sig.
Jag ska iväg och jobba nu och jobbar till fem. Därefter ska jag se Avatar med Erica.
Den e "bara" ca tre timmar lång. Huvva. Måste se till att pinketipinka innan.
Middagen får väl bli popcorn och cola. Nyttigt.
Känner en kille som sett den filmen, få se nu.. minst fyra gånger redan, haha. Han är ett litet fan så att säga.
Nåja, nu måste jag sticka iväg..
Och förresten, usch vad det stinker om syrsorna nu. Dom kan fanimej fisa eller skita eller vad dom nu gör. Man får fan sätta på sig en gasmask när man ska öppna lådan dom ligger i...

2 kommentarer:

Camilla sa...

Låter myspys med syrsorna hörru ;)
Den där filmen, alla verkar bli frälsta! Blev du oxå det?

Sitter här med en inlämningsuppgift och svettas, livet suger just nu!

Charlotte sa...

Vet inte riktigt om detta är min filmsmak. Men självklart ska jag se den och därefter uttrycka min åsikt :-)

Jag har någonting till dig på min blogg! Kramar Charlotte.