fredag 19 februari 2010

*pust*!!


Tur att man har en karl som inte sitter lika fast på jobbet som när jag själv gör när jag jobbar.
Ringde honom efter att bilen vägrade starta och han kunde slita sig från jobbet direkt.
UNDERBART.
Så efter 20 minuter va han på plats, och fick självklart igång bilen första gången han vred om tändningen. Bilen behövde tydligen kylas ner. Inte för att jag kör som en tok så bilen blir för varm men nåt fel e det ju på skiten. Nåja, vi gjorde så att jag tog Audin och Björn tog med Saaben hem. Riktigt skönt.
Och jag fick med andra ord fika med Zandra som bestämt.

Innan det körde jag på träningsdag 5 v.7 och då körde jag crosstrainer och motionscykel, dock inte i hela 30 minuter som jag brukar köra men vafan.. Man kan inte alltid vara perfekt ;-).

Och nu har vi familjen på Lång på besök (egentligen heter dom Jansson (Björns familj, gillar förresten när man kör parentes inom parentes) men med tanke på att alla i familjen är så långa så dom får kallas för familjen Lång :-)) och har precis kollat klart på ishockeyn.
Jag har varit lite onyttig idag oxå. Har fikat och ätit fikabröd idag och nyss åt jag äppel- och rabarberpaj. Det här får väl bli min Lördag helt enkelt.

Ha en bra helg. Min blir nog lite seg tror jag. Ska jobba..... :-/
Att jobba helg är aldrig roligt. Eller?

Inga kommentarer: