måndag 8 februari 2010

Träningsdag 1 v.6


Då har man tränat biceps och rygg. Körde dessutom en timmes powerwalk. Körde en halvtimme först, tränade lite armar och sen en till halvtimme.
Känner att jag kan lägga ner mkt mer tid på cardion när jag är ledig. Annars brukar jag bara köra kondition i en halvtimme.

Funderar på hur jag ska göra imorrn. Om jag ska upp tidigt och träna eller skippa träningen?
Lutar åt att träna tidigt.
Sen blir det sushi-dejt med Louise i stan. :-)



Just nu sitter jag i soffan (ovanligt va?), har en sovande ryckande Björn liggandes på mig och ser lite på "Man on fire". Grymt bra film. Men lite sorglig oxå... Men den måste jag nog ändå rekommendera om du inte sett den. Filmen e nog 10 år gammal oxå, så inget nytt här inte.

1 kommentar:

Charlotte sa...

Ja nu har äntligen svullnaden, rodnaden och kliandet lagt sig! Skönt, för jag höll på att bli tokig förut.

Har sett denna filmen och jag tyckte den var bra. Kommer ihåg den trots att det var länge sedan jag såg den.