söndag 29 november 2009

Varför sa jag nåt för?

Igår kväll åkte Björn iväg på Erotikmässan med en jobbarpolare. Jag stannade hemma och såg på Alien 2. Men innan Björn hann sticka iväg sa jag att han skulle köpa nåt på mässan.


Vilket han gjorde....... Och nu ångrar jag att jag sa nåt överhuvudtaget...

Alltså, vad ska jag säga till honom? Han köper saker och ting till hemmet så sällan, nu köpte han iofs nåt igår för att han kanske kände sig tvungen? Men jag vill ju inte säga att dom är fula på nåt sätt.. Tips?

Han har alltså köpt två glas.. Typ, plast, i brunt.. En skeletthand håller i glaset och det ska väl se ut som ett vinglas. Den ser bättre ut på bild..

Det finns snygga sådana, men dessa var tyvärr inte så värst snygga. Kanske ser dom bättre ut i dagsljus? Och så köpte han en sån här huvudkliare/masserare. Och sen sån har vi redan! Nåja, får väl bli en julklapp till nån?


1 kommentar:

Camilla sa...

Glasen lät snygga om det inte hade varit för brun plast..hm. Jag har drakar som håller i vinglas mellan sina vingar, typ nåt sånt...en kvarleva sen min tid som gothare då jag gillade allt mörkt, mörkt, mörkt...