måndag 9 november 2009

Dryyyyygt.

Kom 9 minuter för sent till blodcentralen. Visste inte om att dom stängde så tidigt på Måndagar. Jag som tycker det vart så skönt att ta det lugnt idag. Allt i sin takt liksom.
Aja.

Ett brev har man fått från grannen nu oxå. I stil med "Ursäkta då för att jag störde 20 minuter av din Söndagskväll. Och jag måste städa sent för jag har två barn och min man kommer hem så dags. Det ekar i trappen och städar man ordentligt (hörnen) så låter det lite... Och nej, det kommer inte att bli tystade nästan gång jag städar"...
Hej och välkommen Aschberg... Det bor en subba i min trapp.

Vilken bitch.
Jag köper att det blir sen städning pga av barn, men inte på en Söndagskväll!.. Och hon är den enda jag hört i trappen... Hon slår ju i så det vibrerar i huset.. *suck*
What to write now? "vilken bitch du är!"....?
Närå, jag tycker mig städa hörnen alldeles utmärkt även fast jag inte slår i som en toka i trappen.
Dagens i-landsproblem va? Men grymt störigt en Söndagskväll.

Hehe, en rolig grej hände på tuben förresten på väg in till stan. En tant på ca 80 år kom gåendes i gången och skrek och gapade om svininfluensan och syndafloden och skit... Helt rabiat va hon stackaren. Men samtidigt lite söt i sin fina mössa. Alzheimer? Psykiskt sjuk?

Och ja.. Nu kan jag tangentbordet på den här datorn då.. Men när jag skulle använda min gamla igår gick det knappt att skriva på den, det är ju sååå stora tangenter på den laptopen, haha... Sjukt.

3 kommentarer:

Therese sa...

Hahahaha du och dina lappar=)
Men hon hade skrivit en rätt rolig lapp tillbaks haha
Jag ringer dig när jag lämnat av honom på arlanda idag!
Puss

Camilla sa...

Vilken kaxig granne..hehe.. Men grannar vill man ALDRIG höra..hon får väl ta det lite lugnare med sopkvasten, herregud, hur svårt kan det vara?

C sa...

Just ja, jo Foppa var med...men han börjar ju vara gaaaanska överskattad :/ Pinsam förlust för Sverige som jag lär få höra talas om i evigheters evighet!