tisdag 24 november 2009

Tråketitråkar.

Dags att hoppa i säng snart.
Börjar tidigt imorrn. Tiotimmarsdagar är inte att leka med.

Mjahapp, det blir inget personalmöte på Torsdag, den flyttades till nästa Tisdag istället då bossen har det väldigt tajt då... Och kollegan klagade inte heller, han hinner ju åka till matchen mellan Södertälje och Modo då..
Well well. Kvällen gick iaf väldigt bra. Vi tog det lugnt och det var nog precis det lillkillen behövde. Han har varit tokigt spänd i två dagar nu...
När jag gjorde i ordning sondmaten frågade hans pappa om dom inte skulle skicka hem mig tidigare när det ändå var match på tv (inget för mig att göra typ) men det tyckte inte lillkillen. Pappan frågade då ifall det var för att han tyckte att jag var rolig, men det sa lillkillen nej till, sen frågade pappan ifall det var för att han tyckte om mig och då fick han ett ja.. Vad varm man blir i hjärtat när han säger sånt....
That made my evening!

Björn spelar match just nu, i Björknäs, hoppas laget vinner :). Jag sitter här och degar.. Skönt att ta det lite lugnt efter en kväll, det är svårt att hoppa direkt i säng tycker jag. Och har dessutom tryckt i mig en pepparkaksrulle (en dammsugare fast en ny variant).. Blev fan för mycket. Dom e fanimej maffiga.

Got to go now. Naaattinatt. Jävla skitblogger som dessutom vägrar mina bilder.

2 kommentarer:

Camilla sa...

Naaw, vad gulligt! Måste ha känts toppen att få höra en sån sak!!
Hittade igen Kom änglar förresten :)

Charlotte sa...

Det värmer verkligen när man får höra något sådant. Då trivs man verkligen :-)

Jag har 3 assistenter anställda till henne. Trivs säger de att de gör men jag tror det beror mer på lathet. Är det inte sjukdom så är det 86 årskalas eller någon som fallit ihop och hamnat på lasarettet. Visst kan sådant här hända och det är ju tråkigt. Men inte jämt. Märkligt. De har ändå så mycket ledigt. Eftersom hon är på korttids också emellanåt.

Önskar dig en fortsatt trevlig onsdag.