tisdag 17 november 2009

Mysljus


Försökte göra ett inlägg igår kväll med bilder på dessa ljus, men när det inte gick att överföra bilderna nu igen på ledsnade jag. Just nu väntar jag på brukaren. Åker bil från hans skola hem till honom medan han åker i sin skojskjuts... Har väntat i en halvtimme snart. Har beställt lite grejer genom bluebox oxå. Ska inte berätta om alla grejer då jag vet att några av dessa personer som ska få klapparna läser min blogg. Den som väntar på nåt gott... Älskar att handla julklappar! :)

1 kommentar:

Camilla sa...

Tack för julshoppingstipset! Ska kika o se om jag hittar nåt lämpligt :D Känns som det verkligen är dags att dra igång på allvar med att fixa alla klappar, dagarna trillar på snabbt!

Och ja..ang a-kassa och flytta för jobb... Blir ju värre att bo i en stad där man kanske inte känner nån, inte har nåt socialt nätverk o trygghet. Men reglerna för a-kassan är sanslösa. Jag kan förstå dem, men ändå inte. De är inte så anpassade till verkligheten alla gånger. Men visst, det ska ställas krav på arbetslösa tycker jag, man ska inte få ligga på soffan i flera år och inte behöva anstränga sig.