fredag 20 november 2009

Fredagsmys!

Nu kommer låten in i huvet igen, gillar den inte alls, men är glad för att det äntligen är Fredag.

På Fejjan har jag nyligen pratat lite med min gamla chef, hon är chef för assistentföretaget jag jobbade hos sist. Och satan va komplimanger jag fått. Att hon gillar mycket, att hon gjorde det från första stunden, att hon saknar mig, att jag är en hjälte. Va glad man blir :)!
Hon e iofs en grym chef. Bara det att hon fått in lite fel brukare i sitt företag som inte e så snälla mot sina assistenter (läs; mitt gamla jobb)...
Nu är det så att hon älskar att åka berg- och dalbanor, inget fel på det.. Men hon åker runt till olika länder och testar alla som har fått bra betyg, och nu har hon och hennes karl köpt en lägenhet i Las Vegas!! Hennes man är amerikan och är väl inte så värst förtjust i den svenska vintern.. Och i Usa verkar dom ha några roliga berg- och dalbanor.


Fan, lätt att jag skulle vilja dra till Las Vegas liksom! Verkar vara en grym stad! "Ni är välkomna" skrev hon sen när jag frågade om många frågat efter nycklarna till den lägenheten!! Eeeh... Najs.

Shit, tiden flyger förbi ser jag, ska kanske klä på mig och inte springa iväg i min rosarandiga morgonrock till jobbet. Inte så poppis kanske, haha..

Måste bara visa detta... Va sött, haha..

2 kommentarer:

Cahrlotte sa...

Vad kul att du fått så bra komplimanger angående ditt jobb. Roligt att få höra när man gör ett bra jobb. Själv har jag svårt att hitta riktigt bra assistenter till min dotter. Jag har två som är duktiga och tar sitt arbete på allvar.

Javisst var artikeln angående den äldre mannen i aftonbladet som kört så långt för att köpa lite mjölk gullig. Ha...ha...ha...

Önskar dig en fortsatt trevlig fredag.

Camilla sa...

Men gu va roligt at få höra sånt från sin fd chef! Då vet man att man gjort ett riktigt bra jobb :D Och klart ni ska resa över stora vattnet om ni får bo gratis hos dem, perfekt :D