söndag 8 november 2009

Ajaj.

Idag lyckades jag äntligen ta mig till gymmet. Nu e motivationen tillbaka igen. Segt när den bara försvinner. Kan ju ha lite att göra med att jag inte mått så bra i ryggen i veckan oxå...
Och när jag väl släpper till blir jag otroligt lat. Not good.

Tränade nästan hela kroppen förutom ryggen. Fick skitont precis när jag skulle börja träna rygg. Aja, ska försöka lägga mig på spikmattan.

Gårdagen va en bra dag tycker jag. Nej, det blev inget bilköp, fanns inte tillräckligt billiga och fullutrustade Audisar i affärerna.... Nåja. Efter det åkte vi till hans jobb, jag snackade lite med Paulina i receptionen och Björn snackade lite med en annan platschef. Sen åkte vi till Heron city och åt middag på Amazon. Fan, vilken god lammytterfile jag fick in. Perfekt ju, lagom mör och saftig!! Mumma! Efter det handlade vi hem några filmer. Har redan sett tre utav dom sen igår kväll. Filmer e fan kul. Jag är dock mest för skräck och han mest för action.. Så igår var jag lite smart och sa att vi skulle se skräckisen först och actionfilmen sen (visste att jag skulle somna ;)).
Nu går det tydligen att lägga till bilder igen här på bloggen. Och genom explorer. Jag har försökt med firefox men den har vägrat. Måste testa med den sen igen... Det trådlösa bråkar som sagt sen vi skaffat en ny dator och vill åt det. Aja, får se hur det blir. Jag hatar dock att sitta vid en dator med segt internet..
Måste rusa nu, karln väntar utanför och det ska storhandlas...


1 kommentar:

Camilla sa...

Det underlättar ju helt klart med lite motivation när man ska träna :) Jag är jättepeppad, men sitter och väntar på samtal om jobbintervju så det blir ingen träning. De skulle typ ha ringt för två timmar sen, jag blir så less...