torsdag 26 november 2009

Mohahhahha...!

Jag var skitförbannad igår kväll på vårt trådlösa internet. Men till slut ruttnade jag, och det enda rätta (tydligen just nu) är att dra ut kabeljäveln ur routern!
Sen dess har han fan fungerat perfekt.
Lite då och då måste man slita loss den en stund och ge honom ett litet break. Tönt.
Jag kan bli så tokig på internet som inte vill fungera så att jag har lust att slänga saker och ting omkring mig! Nästan så att datorn fick flyga... Tur att jag har en ny som jag inte vill paja, började fan kolla lite suget på Acer:n...

Så nu ska det väl funka ganska bra... Ska se om jag har bild här på datorn som man kan lägga till oxå. En EGEN this time.


Och se på fan! Det funkar... Routerjävel som bråkar. Väldigt konstigt dock, när Evelina (Björns gamla jobbarpolare) bodde här lite i somras så funkade internet perfekt när hon använde sin laptop och jag min. Kan routern va sotis på denna fina rosa lilla dator tro?

Äh, aja.. Nu ska jag skrubba tänderna, sen iväg till Globenhälsan.

*hållertummarnapåattjagfårredapåvadfanjagharpåhakansåjagkantahandomdetnästagångdetplopparuppigeniställetförattbehövaanvändapenicillinsomutslagettillslutblirresistentmotförattmananvänderdetsåofta*

1 kommentar:

Camilla sa...

Håller tummarna! Förstår att du inte är road av utslagen på hakan och måsta käka "meducin" titt som tätt!

Förresten, jag gillar dina brills..de är grymt snygga!