torsdag 5 november 2009

Ah!

Äntligen har jag börjat leva lite igen.
Jag var tokigt trött i Måndags och Tisdags. Igår va Jenny över och käkade lite middag me mig och Björn, och sen blåbärspaj. Och så har jag lyckats få ordning lite på lägenheten sen festen i helgen....

Idag börjar jag inte jobba förrän om två timmar och det är VÄLDIGT skönt.
Slipper träningen mao. Apropå träningen. Sa till lillkillens mamma igår om att vi verkligen måste börja använda lift och sele.. Jag menar, min rygg är fanimej död efter träningen. Nu tränar jag ju inte så ofta.. Men ändå. Ska min och kollegans rygg hålla måste liften användas mer. Även fast man har brådis. Det är det vi alltid kört med när andra kommit och klagat på oss, "ja, men just nu är det jätte bråttom!".. Men det funkar fan inte längre.
Jag säger inte att jag är världens starkaste, men jag är fanimej inte klenast heller. Och vill föräldrarna ha oss kvar OCH friska så måste vi börja tänka om.

Internet här hemma e så satans segt, det är nåt med routern. Den gillar inte ha tre datorer här hemma.... Speciellt inte då två av dom används samtidigt...
Och sånt ruttnar jag på. Segt internet, finns det nåt värre?? Klart det finns men detta tål jag inte!

Det snöar lite idag oxå. Kan det inte bara snöa massor så Björns högsäsong kommer igång och är över?! Själv gillar jag det inte alls, när snön kommer och lika fort försvinner.

Det går fortfarande inte att ladda upp några bilder.. Grymt trist. Inte minst för dig som läser... Nåja, får mobilblogga lite mer då ;P

1 kommentar:

Camilla sa...

Man kan bli galen när internet segar! Man orkar inte ens sitta vid datorn då.
Hoppas det grejar sig på jobbet med alla selar och lyft hit och dit. Man har bara en rygg och den måste man vara rädd om. Bra du sa till!