onsdag 25 november 2009

Mera tråketitråk.

Idag har det inte hänt mycket.
Jag har ringt till företasghälsovården i Globen och har fått tid imorrn.
Måste dock få en rekvisition av bossen först.
Hon jag pratade i luren med verkade iaf väldigt seriös.
Hoppas dom e något seriösare än vårdcentralen så man nån gång får reda på vad det är för skit som attackerar ens hud på tok för ofta!

Just nu sitter jag och kollar på lite mobiltelefoner. Kan ju direkt säga att det inte blir nåt köp denna månad... Blev ju ingen bra lön dårå...
Men.. Jag har iaf Björns mobil just nu för att min pajade för några månader sen. Och så har jag tele 2 kompis som abonnemang, kollade lite på fast pris med hittar fan ingen bra mobil som har det abonnemanget. Och dessutom är det så att man till att man till att börja med ska betala 500 :- för abonnemanget och ca 200:- för mobilen oxå och vips, så vart det dyrt!

Jag är vääääldigt sugen på denna. 3 har dessutom nåt erbjudande om att skaffa den för 0 kr och sedan betala 499 :- i månaden, förvisso i 24 månader men tele 2 kör oxå på den långa bindningstiden tyvärr. Såååå.. What to do, den e ju stor den mobilen men verkar ha en massa roliga funktioner och dessutom Spotify! Verkar inte helt tokigt. Får nog fundera lite till....
Nån som äger en sån här? Eller känner nån annan som har en?
Nöjd? Onöjd?

Inga kommentarer: