måndag 16 november 2009

450 ml lättare.

Då har man gett lite blod idag till andra som behöver det mer.
Lyckades träna innan det oxå och har inte alls känt mig dålig efter blodgivningen.
Mer än så har jag väl inte gjort idag. Eller jo, svängde förbi syrran efter det.
Bli blodgivare du oxå, det kostar inget, räddar liv och tar inte lång tid alls.

Och nu sitter jag här och slösurfar och kollar på Simpsons. Den serien e ju härlig. Finns fan inga avsnitt som inte är underhållande!

Hade velat lira lite Guitar hero men vet inte hur man kopplar om sladdarna i ormboet. Björn kopplade om förra helgen för att det skulle fungera. Annars är det några konstiga inställningar i Ps3 som inte ens han minns om hur man gör, och allra minst jag. Men han glömde att koppla om imorse åt mig.

1 kommentar:

Camilla sa...

Smart, ska allt önska mig dem i julklapp! Iofs skulle ett par nya jeans vara bättre..har bara ett par jag kan ha just nu. Snacka om fattigdom, haha.
Lämna blod, ja det borde man kanske ta å göra nu när man inte har så mkt för sig. Ska se om jag kommer tillskott :)