söndag 15 november 2009

Sundaygsmys.

Idag har jag ätit allt för mycket gott.
Imorrn börjar träningen igen, hoppas jag.
Egentligen borde jag inte träna med tanke på att jag har tänkt att lämna blod sen men jag tänker ändå göra det innan jag ska bli tappad på blod, så jag har det gjort. Jag är sån att jag hellre tränar innan jag gör annat. Gillar inte fixa till mig innan OCH efter träningen.

Jo, nu har ljusen hittat hem och det doftar gott.
Det blev lite fika oxå. Och lilla Wilma insisterade på att sitta i min famn hela tiden, så gulligt så. Visste inte ens att hon kom ihåg mig. Eller ja, det kanske hon inte hon gör, men tydligen kände hon sig trygg hos mig. Björn vågade hon knappt titta på.


Efter att vi fikat klart åkte vi till Uppsala och checkade upp bilen. En Audi A6 med 3,2 liters motor, alcantara klädsel, skidlucka i bagageluckan, 260 hk, vääääldigt fräsch, quattro, -07:a. Det enda tråkiga med den bilen var att den hade lite valnötrot i inredningen och det är inte så värst läckert... Får se ifall det blir ett bilköp på denna, Björn ska kolla bankens ränta på lånet, vad dom har att erbjuda...

Sen träffade vi brorsan och åt lite mat på en Thai-restaurang. Självklart tog jag kycklingspett med jordnötsås. Så himla gott. Kommande vecka ska jag faktiskt försöka vara lite nyttigare......

Aja, nu ska jag glo på lite tv, ha en bra Söndagskväll.

1 kommentar:

C sa...

Träning idag? Härligt, upp o skutta! Jag körde lite extra hårt idag, nu känner jag mig motiverad som attan! Synd det är så långt till ditt gym, hade gärna joinat dig annars!