lördag 21 november 2009

Tiden går sjukt långsamt just nu.

Oftast vill man ju att tiden ska gå långsamt på helgerna men nu är jag fan lite tvärtemot det.

Jag e så satans trött (lite bakis I guess) efter gårdagens kalasande. Blev lite mycket dricka och för lite sömn.

Ska snart åka iväg och plocka upp Björn. Han spelar en ishockeymatch just nu.

Och går inte tiden fortare kommer jag fan somna här.

Tur att jag åtminstone har en redbull i bilen, annars tror jag fan att jag somnar körandes.

Vi ska iväg och se hans syster sjunga, sen hade jag tänkt att dra till syrrans polare och spela lite spel och se på film, men det kommer jag ALDRIG att orka. Får bli en lugn hemmakväll nu.


Gårdagen va jättetrevligt. Tacos till middag och sen lite sprit på det. Kalas!

Och skönt att äntligen få vara lite med Louise, man träffar henne ALLDELES för sällan,


Idag har vi varit till Arlanda och kollat bil. Jag gillade verkligen den bilen! En Audi A4:a som har allt, förutom alcantarainredning då... Men annars var den überfräsch. Börjar fan bli dags att skaffa ny bil. Båda våra bilar har börjat bråka. Saaben vill inte starta och Audin vill inte öppna förardörren från insidan *suck*... Så det är bra läge för ett bilköp just nu!!


Orkar inte skriva nå mer nu. Går på nån sorts överenergi just nu. Bloggandet känns lite segt just nu oxå. Inte så kul att blogga när internet och bilder (inte ens internetlänkar fungerar) inte funkar som det ska... :(

1 kommentar:

C sa...

Kan vara skönt med en softarkväll emellanåt :) Och förstår det inte är kul när det inte funkar som det ska med internet o bilduppladdningen, man kan bli galen för mindre!