onsdag 8 juli 2009

Yeeeesterdaaaaay...

My back


Jadu, igår hände det inte mycket när jag kom hem.
Kände mig lite off så att säga.
Så jag slängde i mig lite te och två mackor. Sen va det dags att lägga sig i sängen o glo på lite film. Först ville jag ha sex men sen drog mig undan..
Antagligen för att jag inte trivs så mycket med mig själv just nu.
Tydligen påverkar det mig mer än jag trodde att jag inte tränat på ett tag.. Knas.
Tur (att vädret är som det är) att jag ska träna på gymet idag, imorrn och på Fredag. Kanske ser nån skillnad på kroppen i slutet av veckan.

Ikväll ska man städa trappen oxå. Skönt att göra det tillsammans med gubben faktiskt. Det lär ju gå sååå mycket fortare.

Jag vet inte varför (eller jo det gör jag nog) men när jag inte har nåt att se fram emot så känner jag mig nog lite off. Jag menar, jag har inga planer för helgen för en gångs skull. Och jag hoppas nånting händer iaf, så man inte sitter hemma hela helgen och rullar på tummarna.
Det händer inte mycket alls i mitt liv just nu. Bara träningen dårå..
Och nästa helg ska jag till Spanien med min brukare. Det är inte heller nåt jag ser fram emot. Eller jo, lite kanske. Men då jobbar jag 13-23 varje dag typ. Visst ska det bli skönt med lite sol och miljöombyte, men samtidigt jobbigt att vara ifrån gubben min i en vecka. Då blir det ingen som håller om en när man lägger sig i sängen. Bara en hård våningssäng :(.

Afan, nu måste jag iaf röra på mig. Off to work! Och svänga in på Shell och handla en god sallad till lunch!

Inga kommentarer: