måndag 6 juli 2009

Måndag och jag är redan slut

Ska börja med att säga att helgen va jättetrevlig.
I Fredags tog jag det bara lugnt.
I Lördags var jag till Västerås och kollade på bilar med älskling och sen fiskade jag med David.
Och på Söndag blev det slappetislapp med två filmer :).
"Benjamin Buttons otroliga liv" och "En shopaholics bekännelser". Båda va väldigt bra. Den förstnämnda har jag redan sett en gång innan.. Men den e grym!

Idag har jag jobbat och varit skittrött hela dan. Kan ju ha lite att göra med att jag va vaken lite senare igår natt än vad jag brukar vara.
Va fanimej helt slut idag. Och det blev inte enklare av att brukaren gäspade femtioelva gånger!

Men, jag lyckades ta mig till gymet idag, at last.
Det har väldigt mycket med vädret att göra... :)
Bra att det är lite dåligt väder ibland, faktiskt.
Nu ska jag invänta göbben och sen sätta igång me maten...
Ciao!

Inga kommentarer: