onsdag 15 juli 2009

Satan i gatan.



Idag har det fanimej varit varmt som fan hela dagen!!!
Me is melting!
Kollade tydligen lite för fort på schemat med tanke på att jag visst är ledig imorrn. Jävligt skönt. Då hinner man tvätta, packa, handla lite grejer och träna imorrn i lugn och ro.
Resan till Finland är bokad och klar nu oxå. Åker dit den 7/8 och åker hem 10/8, och det kostade fan en del att ta över bilen till Finland, närmare bestämt 2700:-.
Det händer lite på min semester i år iaf. Och så har gubben min semester samtidigt som mig oxå. Wünderbart!

Jag är fanimej helt jävla slut. Tog en sval och skön dusch för en stund sen och det va skönt!
Snart kommer gubben men oxå så man kan äta lite dinner. Är vrålhungrig! Blev bara en caesarsallad till lunch och det mättar inte hur länge som helst.
Just ja, har lyckats lägga över bilderna från kameran till datorn oxå! Älskling kom hem med usb-sladden igår! Så det ska jag göra imorrn med! Reklamera minneskortet.
Måste ringa til morsan och kolla om hon har kvittot kvar hemma hos sig (köpte digitalkamera till syrran i present och samtidigt mitt minneskort, det kvittot såg jag för inte så länge sen hos morsan).

Got to go now..

Inga kommentarer: