torsdag 16 juli 2009

Packetipack!


Det som fattas nu (I hope!!) är badlakan och lite mer underkläder.
Hoppas man inte glömmer nåt nu då.
Alla badrumsgrejer är med (rakhyvel och rakgelé, schampo&balsam, hårinpackning, duschcreme, deo, lite smink (vi ska ha en tjejkväll jag, brukarens mamma och storasyster), lotions, solskyddskräm, aftersun, tandkräm m.m.
Laddare till både kamera och mobil e med och några böcker (får se ifall jag får lite ro att läsa nu när inte det inte kommer finnas nån dator i närheten). Mycket packning blir det, men hellre mycket än för lite...!
Det blir jättebra, viktigast e väl solskyddskräm och bikini?! :D
Kommer ju ligga i poolen hela dagarna.
Träffade Louise idag i Farsta :).
Det va trevligt o länge sen. Hon fixade till sina naglar så dom blev fina!
Och jag tittade på och önskade väl jag hade råd och ett snällare!? jobb för naglarna (jag vill inte sluta jobba hos brukaren jag är hos nu, men det skulle aldrig fungera me långa klor).
Köpte iaf en necessär, hårinpackning, rakgele, body butter och ansiktscreme. :))
Nu ska jag slösurfa lite under tiden (hum, pass kanske man ska lägga ner i väskan oxå, daaah *springer iväg och fixar!)... tvättmaskinen får jobba...

Inga kommentarer: