tisdag 28 juli 2009

Ojoj, vilken jobbig dag.



Till att börja med måste jag lägga in en video, nu när jag lärt mig hur det fungerar... Efter att ha letat massor efter funktionen. Det lär vara många som sett den videon men den är ju bara såååå grym!

Idag har jag varit och lämnat blod. Min darling körde mig till Skanstull och väntade snällt på mig sen. Det går iofs ganska fort när man väl är där.
Efter det släppte han av mig hemma och så åkte jag till morsan och plockade upp henne och drog med henne till Forum Nacka. När vi knatade runt där i början mådde jag prima. Men efter ett tag när vi hade kommit till Lindex började jag må piss. Det snurrade massor i huvet och jag kände bara för att kräkas, så jag satte mig ner på första bästa ställe och lutade mig framåt med huvet mellan benen...
Det blev bättre en stund men på väg till nästa affär hände samma sak igen. Svimfärdig igen!! Wtf! Tyckte det hade kunnat räcka en gång men icke.. Det hände fan fyra ggr att jag va på väg att svimma.
Morsan hämtade vatten åt mig och lite socker (hon köade aslänge på ett litet fik men folket som jobbade där visste inte vad service betydde verkade det som) så hon tröttnade och tog eget initiativ.
Sista ggn lyckades jag precis springa till bilen och sätta mig där. Sen var det lugnt. Så länge jag fick sitta ner efter varje gång jag blev illamående så ar det bra en stund.
Uscha, vidrig känsla det där.

Jag hittade iaf vita benvärmare, svarta pumps, svart liten handväska, och ett plastarmband. Det fick räcka. Hade kunnat handla ett par örhängen oxå, om inte kön på New Yorker hade vart så satans lång och seg (stod i den kön två ggr innan jag till slut va tvungen att hoppa ur för att sätta mig utanför).

Efter att jag lämnat av morsan åkte jag och gubben min till hans föräldrar. Där såg vi på Gladiator och åt tacos till middag och blåbär/hallonpaj! Gött.

Nu ska jag slösurfa lite. Imorrn blir det till att fixa kläder åt gubben, fixa Saab (han fixar) och städa hemma (jag fixar).
Sen kommer en av gubbens gamla klasspolare över på middag.

Over and out.

Inga kommentarer: