fredag 10 juli 2009

Goooomorron, gomorron!

Idag e det Fredag och vad betyder det?
Jo, Carita är ledig! Jippi! Och så e jag ledig på Lör- och Söndag oxå.
Sen jobbar jag tolv dar på raken och totalt blir det 108 timmar..? Fy fan.
Well well, ska se det positivt, jag har tre veckors semester sen ;P.

Har fått kallelse till Blodcentralen oxå, men jag tror att jag ta det när jag kommer tillbaka från Spanien. Nästa vecka ska jag träna innan och efter jobbet och ska man lämna blod får man inte träna. På Onsdag ska jag och Louise träffas osså. Det va ju hundra år sen med tanke på att hon åkte ner till Hotland för några veckor sen. Så vi ska dricka cider och kanske lite vin hemma hos hennes gubbe.. Så på Torsdag blir det nog inte så värst mycket träning.

Va läskigt egentligen. Dom dagar den här veckan så jag jobbat eftermiddag, dom morgnarna har jag ställt klockan på nio med tanke på att jag ska komma iväg till gymet i tid. Imorse vaknade jag exakt klockan nio.. Och då hade jag självklart inte larmet på.
Tycker sånt där kan vara läskigt, eller när man vaknar typ en minut innan larmet på mobilen ringer....

Efter att jag tränat idag och självklart tagit en dusch hemma och så, så måste jag nog införskaffa mig en resväska. Jag har alltid lånat resväskor av folk (snälla som dom är) men nu är det dags att ha en egen i garderoben. Gubben min har en resväska men den har ett trasigt hjul och jag tänker inte bära på min resväska inte. Icke! ;P

Nu ska jag lira lite Bejeweld på Fb, äta lite frukost och dra till gymet sen. Btw så har jag börjat se resultat.. :))

Inga kommentarer: