lördag 11 juli 2009

Uscha, va helgerna alltid ska rusa förbi.

Denna helg skulle gubben min planera....
Hemma hos oss händer inget på Fredagarna då han alltid e trött...
Jag = har ett tungt fysiskt jobb, tränat fem dagar denna vecka.
Han = har oxå ett fysiskt tungt jobb, jobbat fler timmar än mig denna vecka.

Han brukar alltid tjata och retas med att jag e äldre än honom (skiljer fyra månader) men.. jag tycker han verkar äldre då han aldrig orkar hitta på nåt på Fredagar.
Idag har det inte hänt något. Jag blev väl besviken på honom då han sa att han skulle jobba till tolv, men va klar tre.....
Som tur va, var Therese vaken och vi åt lunch i Fruängen på Lugano (avocadosallad och sååå god) och sen spelade vi minigolf i Västertorp :)). Jag förlorade fett hårt... 64 slag vs 91...! Måste nog öva i smyg eller nåt..

Aja, efter det åkte jag och gubben och storhandlade och nu ligger han däckad i soffan.
Jag hade väl hoppats på att vi skulle hitta på nåt.. Inte bara sitta hemma som vanligt som det blir om jag inte planerar nåt, men jag får väl hoppas vidare *suck*.
Ska inte ta ut nåt i förskott men så känns det iaf just nu.

3 kommentarer:

Jenni sa...

Vad kul med minigolf :) Du kan öva med mig för har typ aldrig spelat det :/

Carita sa...

du har inte det? va bra.. men du lär vinna ändå..!!

Jenni sa...

Ne har nog inte det :( Hehe vem vet..du brukar vinna över mig jämt