fredag 17 juli 2009

Flygplan = Sömn?

Igår kollade jag på Fight club, den filmen e fan bra. Och sjuk. Och så e det ju nåt fel alls med Brad Pitts kropp eller ansikte i den filmen, eller jo, ansiktet åker ju på några smällan, men han är ändå snygg för det! Hur många tycker inte Brad Pitt ser bra ut? :)

Fick inte mycket sömn inatt. Karlsloken kom inte hem förrän ett inatt och när det va dags att nanna kunde jag fan inte. Det kliade i benen och så va jag tvungen att pinka tre grr mitt i natten oxå (resfeber)?! Klockan hann väl bli tre innan jag fick sluta ögonen.
Jag har och kommer alltid att vara sån. Får inte ro i kroppen när jag vet att nåt annorlunda ska ske dagen efter. Annorlunda = Resa.
Det va alltid så när jag va liten, när vi skulle åka till Finland. Då hade jag sjukt svårt att somna. Det tog väl ett par timmar innan man lyckades och när man sen var dags att vakna för att åka iväg kändes det som att man inte sovit nåt under natten.

Ska dra till gubbens jobb och hämta lite cash sen. Euro t.o.m. Me is inte complaining.
Nu ska jag slösurfa lite och sen få i mig lite frukost.
Och sen säger det *poff* så e jag på väg till La España! :)

Skriver lite nästa Fredag igen när jag e tebax! Ciao!

Inga kommentarer: