måndag 13 juli 2009

Monday, bloody Monday.


Jahapp. Då började mitt monsterpass dårå.
12 fuckin´ days (106 h) nu. Fyra dagar här i Sthlm och resten i Spanien.
Idag, imorrn och på Torsdag hade jag tänkt att träna på gymet.
På Onsdag har ska jag träffa Louise (hon har varit borta i evigheter)och ta en fika/promenix på stan. Funderar hur jag ska göra. In till stan med bilen och försöka hitta nån parkering där eller åka hem och sen dra till stan? Hum, det första alternativet lockar mer.
Helgen va helt ok. Inge party direkt men man kanske ska ha en lugn helg nån gång ibland?
När jag kommer hem från Spanien däremot blir det party ;P.
Och fan vad jag hoppas på att jag får fint väder på min semester sen!!!!
Om man inte ska ta o sola före/efter träningen...?
Fy fan vad jag kommer att bränna mig i Spain. Kanske ska använa solskyddskräm denna gång? ;P
Aja. Ska glo på lite nyheter/sport/ekonomi nu och sen åka o jobba. Ciao!

2 kommentarer:

Jenni sa...

Haha ta med solskyddsfaktor 50 :P och aftersun. Du kommer annars bränna dig rejält.

Carita sa...

hum, jo, det iofs, aftersun har jag redan. hoppas det fungerar sen när man bränner sig bara.
solfaktor 50 tänker jag inte inte.. det får räcka med 20! :)