tisdag 7 juli 2009

Svett + mask = bra?


Nu har jag varit o trääänat! :)
Än så länge två dar på raken. Ska försöka orka Ons-, Tors- och Fredag oxå.
Och fy fan vad jobbigt det va idag! Det är alltid jobbigt att börja träna igen när man haft några veckors uppehåll.

Idag har jag gått på löpbandet intensivt i en halvtimme.
Sen körde jag raka och sneda situps. Tillsammans blev de 90 st. Mage e fan inte min starka sida, det va sjukt jobbigt. Efter det blev det vadpress, sittande benpress, sittande baksida/lår och rumpspark. Ska däremot hitta nåt annat för rumpan eller fråga vad jag gör fel (för lite/mycket vikter?).


Aja... Kollar det imorrn eller nästa gång jag kör det programmet...
Nu ska jag tvätta bort ansiktsmasken jag smetat i ansiktet..
Återstår att se ifall man blev snyggare eller fulare.

Inga kommentarer: