fredag 3 juli 2009

Fredag + sol = åska?

Just nu e det asfint väder.

Däremot säger Smhi att det ska bli regn och åska.
Såna här dagar tycker jag är jobbiga, när man ska välja kläder för dagen.
Till slut blev det ändå tunika och flip-flop.
Tänker inte ta på mig mer kläder bara för att det ska regna lite.
Jag menar, det kommer ändå vara lika varmt under dagen.



Skönt att det äntligen är Fredag!
Jag e helt slut i huvudet och antagligen är det pga vädret som vart i veckan!
Solen är underbar, don't missförstå mig. Men den är lite jobbig när man jobbar.



Imorron blir det Big Meet (bilar!!) i Västerås. Hur jag och gubben färdas dit vet jag fan inte än.
Det ser ut att regna då oxå... :(
Bajs.



Apropå det. Visst e dom här mjukisarna söta? Tänkte köpa dom åt Å när hon fyllde år men va helt säker på att hon redan hade dom.. Men icke... Present i efterskott kanske? ;P

Inga kommentarer: