lördag 25 juli 2009

Gäääääääsp!!


Nu har min semester börjat!
Och trött som fan e jag. Gick o la mig runt två inatt.
Planet landade 23.30 på Arlanda. Jag irrade runt som en toka och fattade inte hur jag skulle hitta ut. Vi hamnade på terminal 2 och inte 5 som man brukar hamna på.
Så jag och gubben letade frenetiskt efter varandra :D.
Till slut hittade han mig!
Jadu, borta bra men hemma bäst. Jag vet att jag e lite tjatig men det är så sköööönt!
Veckan i Spanien var bra. Brukaren på glatt humör. Dock var det jobbigt med hans syskon som jämnt bråkade (snacka om att man kan ruttna!). Var den ena inte sur så var den andra det.
Inga personer nämnda. Men fy fan va vissa personer kan överdriva om saker och ting och sen inte stå för det dom säger..... Pallar inte sånt.
Aja. Nu ska jag väcka honey bunny. Han har sovit för länge tycker jag. Hans semester börjar på Måndag. Denna helg har jag jouren. Återstår att se ifall det trillar inte några joursamtal då.
Got to go! Skriver mer sen!

Inga kommentarer: