lördag 4 juli 2009

Hihi...


Vaknade precis och hade en rätt bra dröm.
Drömde om mig och min älskling..
Kommer ihåg att vi retades som vanligt. Han sa typ att jag e för gammal för honom (det skiljer fyra månader mellan oss) och jag försökte ge igen utan att lyckas och så gjorde jag en min han inte kan motså och sa samtidigt att alla andras relationer går framåt och inte våran just nu. Typ att dom förlovar sig och att jag inte skulle ha nåt emot ifall vi oxå förlovade oss..

Då kom han fram till mig och sa att han hade velat vänta tills den kvällen men ville få bort min ledsna min nu istället. Så ur fickan tar han ut en champagneflaska!?!?! (drömmar!!) och därefter en liten ask. Och min reaktion blir ju självklart lycka. Men samtidigt vill jag att han stoppar undan den och ställer sig på knä när han är redo istället (den kvällen då) för att jag ska tjata fram det, det känns liksom inte lika bra.

Sen vaknade jag.
Näfan. Ska jag förlova mig igen vill jag faktiskt ha det romantiskt.
Förlovade mig med exet men det va alltför tidigt i förhållandet och det va mer "du, ska vi inte förlova oss?" på studentskivan med alkohol i blodet.

Den här gången (jag har varit förlovad en gång och blev det ingen surprise då...) vill jag att han faktiskt ställer sig på knä sådär som dom gör i filmer, ni vet dom där romantiska scenerna... :) Han e inte så värst romantisk min karl, men nån gång måste han ju få chansen att vara det ;P.
Jag vill liksom bli mer överraskad this time. För nu vet jag att min karl är den jag vill spendera resten av mitt liv med.

Måste gå o väcka honom nu. Vi ska ju till Västerås och kolla på fina bilar! :)

Inga kommentarer: