torsdag 30 juli 2009

Skogsturken e sköööön.

Gårdagskvällen blev ganska trevlig.
Några av gubbens jobbarpolare (Mats, Johnny, Alex och Evelina) kom hit och åt middag och gott som fan blev det! Grillat kött med potatisgratäng, mmm, mmm, mmm!
Evelina slaggade här oxå. Och för en gångs skull (när jag varit hemma iaf) användes "gäst-/datarummet"...! Finally! Kollade massor på Youtube oxå. "Vem vare som kasta" med skogsturken e ju grymt rolig. Finns så många kopior på den så det är sjukt!

Aja, idag har jag och B shoppat lite. Mest kläder till honom. Och fy fan va härlig han kommer sen ut imorrn kväll! *asg*
Tights, skjorta från Myrorna, t-shirt under och converse-kopior till skor...
Håret vetefan vad man ska göra med på honom. Hinner kanske inhandla en peruk imorrn på Gotland?
Jag hittade iaf rosa örhängen och turkosa armband och ringar. Blir asbra det där!

Lyckades packa ner det mesta för en stund sen oxå. Hojkläderna, skor och handdukar i en IKEA-påse. Resten i min dataryggsäck. Fan va det får plats med kläder i den!
Fem dagars kläder för både mig och B och dessutom hygienprylarna! :)

Nu väntar jag på att gubben min ska komma hem.. Sen blir det att städa ut lastbilen och åka ut till Hässelby och bära ner Evelinas grejer in i lastbilen.
Färjan går inte förrän halv tolv, från början skulle den gått åtta på kvällen men det blev tydligen en viss fördröjning..

Gotland, here we come!

Inga kommentarer: