torsdag 9 juli 2009

Komplicerat...

Fan va trist väder det är! Som jag sagt förut, det är bra för mig och min träning, men annars suger det fett mycket! Jävla svenska sommar.
Nu ser jag fram emot att åka till Spanien med brukaren och hans familj. Fast det är ju jobbigt som sagt att vara utan sin darling så länge....

Jag är fortfarande off..
Igår när jag kom hem var jag tröttare än tröttast och det har jag varit hela veckan nu.
Känns som att det kan bero på väldigt mycket...
Typ, att jag äter mindre och nyttigare (mindre socker och kolhydrater i mig), att jag tränar före och efter jobbet (suger i sig energi), att vädret är som det är (väääärldens tråkigaste), att jag vill att det ska hända nåt mer i vårat förhållande (typ, kom hit semester!! eller bara bli lite överraskad, inte för att jag e bäst på sånt direkt), att jag vill bli lite fin under denna tränarperiod men inte sett så mycket resultat än (självklart inte med tanke på att det bara gått tre dagar sen jag började träna igen, dah!), att jag helt enkelt läääängtar efter min semester (who doesn't do that?) och så att jag inte har nåt att göra i helgen (inget att se fram emot).. Än.. Det enda som händer framöver är ju massa jobb nästa vecka och veckan efter det oxå.... Och då är jag dessutom utomlands...
Förvisso händer det en del skoj när jag väl har semester, men det känns som att det är så långt borta än så länge.

Aja, igår när jag kom hem åt jag och gubben lite Stinas kyckling och basmatiris. Det va gott.
Men satan i gatan va trött jag va... Somnade i soffan och lyckades sen förflytta mig till sängen.
Somnade innan nio till och med! Ojoj!
När jag va på gymet igår blev det crosstrainern i en kvart och motionscykel i en kvart och shit vad jag svettades, det bara rann om mig..!
Efter det körde jag triceps (dips och tricepspress), axlar (baksida av axlar och axelpress) och bröst. (bröstflyes och bröstpress). It was really heavy..!

Nu ska jag nog äta lite frulle och sen dra till det där gymet i detta härliga väder.
Guuud vad glad jag låter, eller inte!
Äh, snart kommer det.. ;P
Nån gång måste man få vara lite kinkig oxå.

Inga kommentarer: