söndag 31 augusti 2014

Inte kul när man är trött.

Alltså, vi hade en bra natt jag och Loui i natt som var, men lik förbannat så är jag dötrött nu. I går kväll kollade vi på en film som heter Prisoners och som var intressant, men jag orkade fan inte se hela filmen utan däckade när det kanske var 20 minuter kvar av filmen, då orkade inte ögonlocken hålla sig öppna längre! SKITTRÅKIGT att vara trött på kvällarna när man äntligen har lite egentid.



Nu hår ögonen som sagt i kors men en kvart till ska jag väl orka? Jag har i alla fall gjort i ordning mig för kvällen, på med pyjamasen sen bara..

I morgon blir det till att lämna My på dagis, hoppas på att det går så där smidigt som det gjorde i Torsdags! Sista "normala" veckan by the way. Sen är det 30h/per vecka som gäller. Och som vi gjort
nu så blir My hemma på Fredagarna, får se vad vi hittar på för skoj dem dagarna.

Nu BB. Sov gott sen!

1 kommentar:

erika sa...

åå Prisoners är så bra!