tisdag 2 september 2014

Växt.

Tisdag i dag då.
Loui sover och jag funderar på att ha upp lite foton på väggen.. Dock tror jag att jag är lite för kort.. Hmm, får nog ta hjälp av Björn när han kommer hem sen istället, ja så får det allt bli.

Gårdagen gick rätt bra. Dock en jobbig kväll med snuttig Loui som fick mig att nästan slita av håret då jag var hungrig men aldrig lyckades lägga ifrån mig sonen. Det kan vara otroligt frustrerande med bebis som behöver mycket närhet när man själv behöver fixa en del. Hade ju honom vid bröstet medan jag borstade tänderna på My, det säger kanske en del?


I morgon ska vi till bvc för att mäta och väga. Jag tror att han växt minst 3 cm (alltså 53 cm... om inte längre nu när jag tittar på honom och tänker efter!?) sen födseln och att han väger 3915 gram. Nu har han en body i storlek 62 på sig och den sitter finfint. Funkar inte med stl 50 längre och det känns som att vissa plagg i stl 56 också är i minsta laget emellanåt.



Nu sov han visst inte längre..

Inga kommentarer: