måndag 29 september 2014

Måndag morgon.

My är lämnad på dagis och lilleman sover i sin vagn ute på tomten.

Jag har skyndsamt gjort i ordning mig lite. En dusch tar jag i kväll istället. Till frukost i dag blir det té och en shake. Har inte sug efter nåt annat och dessutom ska jag äta lunch i Liljeholmen med Nina.

Jag ska ju väga mig den här veckan men jag tror banne mig inte att jag gått ner i vikt. Det blev två träningstillfällen förra veckan men det var för lite tycker jag. Dåligt Carita, dåligt.

Gårdagen var trevlig. Björns familj kom hit vid lunch och hängde med oss. De hade tagit med sig lunch dessutom, karréer som vi marinerade och därefter grillade, antagligen årets sista grillning. Det var för övrigt jätteskönt väder ute i går, så vi åt ute dessutom. Lillian kom hem till oss på kvällen också. Hon hade massor att berätta om sin New York-resa och oj vad jag och Björn skrattade! Och fina presenter hade hon med till oss alla också! En King Loui till Loui och hon hade visst letat och letat i varenda leksaksaffär, gulle!
Sen åt vi wings och pommes på kvällen och såg filmen Afflicted. Jag tycker den var helt ok. Så gillar du lite skräck så kan du kolla på den filmen.

Nä, nu orkar jag intr skriva mer. Ha det gott.

Inga kommentarer: