söndag 7 september 2014

Old El Paso Stand N' Stuff.

Jag är som många av er vet en buzzador vilket innebär att jag får testa på produkter gratis eller till ett kraftigt reducerat pris, och därefter berätta vad jag tycker och tänker om produkten, alltså en helt ärlig åsikt. Jag ska även berätta för vänner och familj och får då dela ut små gratisprover.

Denna gång har jag fått äran att prova på en av Old El Pasos produkter, deras relativt nya Stand N' Stuff och jag måste säga att jag gillade dem! Det blev en tacoskväll med mamma, bror, syster, hennes sambo och min egna lilla familj förstås. Åsikterna gällande "båtarna" gick isär. Micke tyckte att dem kunde varit lite längre och hårdare i botten, mamma gillade dem, och resten verkade tycka att dem var ok. Jag gillade dem, speciellt storleken och att man kunde hålla dem i bara en hand istället för två som med vanliga tortillas (extra bra nu då jag har en son att amma emellanåt)! Såååå, dessa "båttortillas" får 4 C av 5 möjliga.





1 kommentar:

Therese sa...

Åh skickade en kommentar innan men det blev fel ;(
Tänderna är dåliga efter open jag tar upp för dåligt med näring. Ett väldigt vanligt problem med denna operation. Sjukt jobbigt men sånt är livet!
Jag gjorde en vanlig service på bilen samt bytte ena glaset på lampan där framme: vet att det är för dåliga värden fortfarande och att jag måste göra en felsökning men jag chansar iaf. Tror inte den går igenom ens men set finns ju 1% chans att den gör det så jag hoppas!