tisdag 2 september 2014

Big brother karaktärer.

Då såg man det första riktiga avsnittet (Söndagens avsnitt var bara presentation av deltagarna) av Big Brother i går. Har redan hittat en jag ogillar och det är Paulina. Hon verkar asdryg.. tycker hon är skitsnygg, sexig och mycket bättre än alla andra tjejer i huset. Och sen har hon redan, enligt mig, gjort bort sig i huset genom att twirka framför kameran i bikten, huvva...


John har jag också svårt för.. se mig, älska mig typ.. och det märks att även han tycker att han är skitsnygg. Gillar inte det draget hos folk, när de "vet" o att de ser bra ut, då blir de så dryga..



En som verkar skön är ThorBjörn. Ser bra ut och verkar trevlig :-).


Men vi får se hur det utvecklar sig, ALLT kan hända i BB-huset! Tur att det är textat dock, när norrmännen pratar, fattar knappt vad de säger annars!

1 kommentar:

therese sa...

Håller med dig! Paulina är skitdryg och jobbig! Tror att hon är supersnygg också. Visst kroppen är fin men asså kolla hennes ansikte??!! Inte fin någonstans! Ännu fulare med den där gnälliga och tråkiga personligheten.
Johan gillar jag! Och ThorBjörn. Han verkar så jäkla härlig!
Aanna diggar jag hittills också. Coolt att hon vågar sticka ut ;)
Sen är det inte sååå många roliga personer med i år..