måndag 29 september 2014

Fastna-med-blicken-trött.

Ögonen går i kors just nu. Björn kom precis hem och ska göra pannkakor till middag, nyttigt värre. Det kommer bli en kort kväll för min del *gäsp*.

Träffade Nina och Nellie i dag. Vi började med en promenix runt Trekanten, sen åt vi en varsin burrito till lunch very good. Sen knatade vi runt i några butiker innan det var dags att rulla hem. Köpte ett paket Pampers i stl 3 och dem satt som en smäck på Loui's lilla rumpa. 3:or! Redan! Huvva... Jag och Nina ska försöka ses lite mer i och med att båda är föräldralediga, så vi ses nog nästa vecka.. om inte tidigare!

Loui sov genom hela dejten, haha.
I morgon får jag sällskap av syrran, får se när hon dyker upp i och med sovmorgnar till minst tio.. L.Y.X. Kanske kan ta en powerwalk om vädret tillåter? Och den tar jag på morgonen förstås då jag är morgonmänniska.

Dags för matning..

Inga kommentarer: