torsdag 25 september 2014

Lekmer kundservice.

Måste ge cred till den här hemsidan. Dem har hur mycket saker som helst på sin sida (förvisso inte det billigaste regnstället som jag jämförde i föregående inlägg) och jag har vid flera tillfällen beställt saker och ting därifrån, delvis paraplyvagnen Chicco Lite Way. Den har vi använt flera gånger, speciellt vid resor och har tjänat oss bra. Dock blev jag besviken i Måndags när jag för första gången skulle använda regnskyddet. Den var helt ihoplimmad och jag försökte i försiktigaste mån att veckla ut den men utan framsteg. På flera platser gick detg
hål och så kan man ju inte ha på regnakyddet, så jag kontaktade Lekmer's kundservice och har nu ett nytt regnskydd på väg på posten. Mycket smidigt. Behövde bara ange person- och mobilnummer och även skicka med en bild. Så, inte nog med att det är en bra hemsida. Kundservicen levererar också. Så vill du handla baby- och barnsaker på nätet rekommenderar jag Lekmer.se.

Inga kommentarer: