lördag 16 augusti 2014

GOD MORGON.

Denna morgon började faktiskt bra till skillnad från gårdagen.
Jag vaknade inte av feber, feberfrossa och kände mig helt utslagen (nära att få mjölkstockning). Men tack vare Maria som kom över med Ipren (jag knaprade Panodil som inte har lika bra effekt) så mår jag bättre nu. Tack!

Får se vad vi hittar på i dag. Nåt skoj med Mysan tycker jag i alla fall. Får se vad det blir. Men innan dess måste jag sortera superbamsehögen med tvätt! Inte klokt vad dem högarna kan växa till sig här hemma hos oss!

Annars händer det faktiskt inte så mycket intressant i våra liv just nu. Ta hand om våra två ögonstenar. Sjukt va mycket man kan älska nån man bara känt lite över en vecka också..! Och My är ju för gullig och gosig med sin lillebror. Underbart att se och lika bra att passa på att njuta av det. Om några år bråkar de väl stup i kvarten!?

Nåja, dags att mata lilleman.

Inga kommentarer: