måndag 4 augusti 2014

Inredning barnrum.

Här kommer bilderna på hur vi fixat i myskon-rummet! Syns väl inte så mycket men det är inte så mycket mer att visa.



Väldigt tråkigt och sterilt med vita väggarna..
Men i dag slog jag slag i saken och beställde hem två väggdekorer. Ett till myskons rum och ett till My's rum. Hittade dem på Fyndiq till jättebra priser! Sen ska det upp några lampor och kanske en och annan tavla in i det rummet så blir det lite färggladare och finare! Ska försöka hitta nåt fint till Mysans rum också. Vet inte riktigt vad bara..

Denna kommer hamna till höger om spjälsängen, blir nog superbra det.
Denna blev jag superkär i direkt! Den kommer passa finfint in i Mys rum då hon redan har lite lila och rosa i rummet. Hope she likes it to!
Sitter här med mitt kvällsté. My ligger i sängen och somnar gott förhoppningsvis. Gav henne en smörgås och lite nyponsoppa innan det var dags att sova. Hon har ju bara druckit vatten och nyponsoppa under dagen och vill se till så hon får i sig nåt annat än flytande kost innan hon går till dagis i morgon. Hon har inte kräks nåt mer än dem två gångerna på dagiset i morse, så då kan hon lika gärna dra dit och röja imorrn om hon verkar pigg nog för det.

I morgon kommer brukarens syster hit och hälsar på under eftermiddagen. Det var ett tag sen man träffade henne och det är alltid trevligt. Ska se till att träffa även brukaren snart igen. Har träffat honom två gånger sen jag blev sjukskriven i Mars. Men det får bli efter att myskon anlänt.

Ja, apropå myskon. Fick tips på ett bra killnamn i går av Zandra. Max. Ett namn jag faktiskt inte tänkt på så mycket, men det är kort och fint. Och Björn gillade också det. ÄNTLIGEN ett namn som vi kan vara överens om gällande killnamn, haha.

Ja, då är man i vecka 39+3. Trodde faktiskt att bebben skulle komma i dag. Hoppades åtminstone på det. Slemproppen har börjat lossna lite också, eller ja, hållt på i några dagar nu.. Men men, har inga känningar tråkigt nog.

Nu ska jag surfa lite i lugn och ro (förhoppningsvis har lillskruttan somnat!) och sen lägga mig i sängen. My tog ett bad för en timme sen och då passade även jag på att ta en dusch. Skönt att ha det gjort hehe. Ha nu en bra kväll ni andra och håll tummarna för att bebis vill komma ut innan veckan är över!

Inga kommentarer: